Garantijas
Esam priecīgi turpināt sadarbību ar katru klientu, kas ir uzņēmuma veiksmīgas attīstības pamats un ilgtspējas garants. Tirgū ir iespējams pastāvēt tik ilgi, kamēr klienti ir apmierināti. Mūsu darbs izglītības sfērā ir mūsdienīgs un veiksmīgs vairāk nekā 5 gadus.
Ko darīt, ja saņem aizrādījumu par darbu?
Gadījumā, ja klients saņem aizrādījumus no pasniedzēja puses, vienmēr lūdzam tos atsūtīt. Atgriezeniskā saite palīdz mums uzlabot sniegto pakalpojumu kvalitāti.
Kā izskatās šādas situācijas risināšanas ceļi?

Ar katru klientu individuāli tiek apspriests turpmāko darbību plāns, izvērtējot konkrēto situāciju.
Otrs visbiežākais jautājums ir saistīts ar online pakalpojumiem.
Ko darīt, ja nesanāk atsūtīt darbu, bet laiks bija rezervēts?
Praksē tā dažreiz notiek, šajā gadījumā esam ļoti pretimnākoši un piedāvājam sekojošus situācijas risināšanas variantus:

Vai mācību materiāli palīdz?
Ja klientam ir pieejami metodiskie norādījumi darbu veikšanai vai mācību literatūra, laipni lūdzam laicīgi tos iesūtīt. Tāpat lūdzam atcerēties, ka teicamas atzīmes saņemšana ir atkarīga ne tikai no speciālista darba kvalitātes, bet arī no sadarbības efektivitātes ar klientu.
Ceram uz savstarpēji izdevīgu sadarbību!